Szállodák számára elengedhetetlenek a jó Google vélemények, amiket a Google Cégem felületéről még kezelni is lehet.
Rengeteg cikk jelenik meg a témában és rengeteget lehet olvasni arról, hogyan kell kezelni a Google Cégem véleményeket és értékeléseket. Én most csak néhány jó linket és a szállodák szempontjából való megvilágítást szeretném körbejárni.
Egy másik teljes témát felölelő cikket is íram, tehát ha mindent tudni szeretnél a Google Cégem véleményekről, akkor ezt olvasd végig és valóben teljes képet kapsz a lokális marketingre gyakorolt hatásáról.
Miért jó egy szállodának a Google Cégem vélemény?
Sok helyen kapsz értékeléseket, a Booking, Szállás.hu felületén, de emellett sokak számára mégis a Google felülete a legkedvesebb. Magam is ezen a platformon szoktam inkább véleményezni, fotókat feltölteni és még pontokat is kapok érte.
Másrészt a Google algoritmusa szereti, amikor a szállás profilján gyűlnek és gyarapodnak a vélemények. Ekkor a rangsorban a térképen és a keresőben is előrébb hozza a találati listában a szállást, így nyerhetsz versenyelőnyt.
Mire figyelj a véleményeknél?
- Folyamatosan érkezzenek
- Kezeld őket, azaz válaszolj rájuk
- Hosszú leírásokat kapjál